امشب تمام عاشقان را دست به سر کن شعر و شاعری
نویسنده : kbb - ساعت 1:29 روز چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:,

 

تشکر

 

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن

یک امشبی با من بمان، با من سحر کن

بشکن سر من، کاسه ها و کوزه ها را

کج کن کلاه، دستی بزن، مطرب خبر کن

گل های شمعدانی همه شکل تو هستند

رنگین کمان را، به سر زلف توبستند ...

تا طاق ابروی بت من تا به تا شد

دردی کشان پیمانه هاشان را شکستند

 تو میرِ عشقی، عاشقان بسیار داری

پیغمبری، با جان عاشق کار داری

یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر

این خانه لبریز تو شد ، شیرین بیان ، حلوای تر

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن

یک امشبی با من بمان، با من سحر کن ...

 

والله اسم شاعر رو نمیدونم

 

اگه کسی میدونه لطف کنه و برام بفرستش که سرقت ادبی نشه یه وقت



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت22:05---20 مهر 1390
سلام اسم شاعر این شعر محمد صالح علاستپاسخ:ممنون از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: